Strona główna Dziennik Karola Podsumowanie tygodnia Karola #3 – 12-16/04/2021

Podsumowanie tygodnia Karola #3 – 12-16/04/2021

- Karol Wyszomirski
737 wyświetleń

1. Premiera książki Biohacking 2 – przewodnik dla zaawansowanych

Wow! W tym tygodniu, w środę – 14 kwietnia 2021 roku, premierę miała moja druga książka o biohackingu. Powiem Ci, że to fajne uczucie trzymać w rękach fizyczną reprezentację pomysłu, który jakiś czas temu powstał w mojej głowie.

Nie wiem, czy znasz to uczucie, gdy angażujesz się w coś całym sobą? Ja właśnie tak się czuję – zawsze gdy piszę. Mam nadzieję, że czytanie tej książki, a przede wszystkim stosowanie biohacków, sprawi Ci tyle radości i frajdy, co mi jej pisanie. 🙂

Jeśli jeszcze nie kupiłeś Biohacking 2 – przewodnik dla zaawansowanych, to możesz zrobić to tutaj.

PS. Dorzucam swój autograf, a jeśli chcesz dodatkową dedykację, zostaw w notatce do zamówienia, dla kogo ma być. 🙂

2. Webinar Inteligentne Odżywianie, dla firmy Siemens

W piątek, 16 kwietnia, miałem przyjemność prowadzić webinar z Inteligentnego Odżywiania, w którym uczestniczyło 134 osoby. Lubię tematykę odżywiania oraz cieszę się, że po 11 latach specjalizacji, można ten temat zamknąć w prostych 7 zasadach.

Jeśli interesuje Cię temat inteligentnego odżywiania i myślisz o odbyciu kursu, czy szkolenia, to już w czerwcu tego roku, odpalam 4-miesięczny kurs – Jak zostać Biohackerem, gdzie odżywianie będzie jednym z 8 filarów. Więcej informacji podam wkrótce. 🙂

3. Poradnik o aktywatorach neurologicznych

Po lekturze Biohacking 2 napisało do mnie kilka osób z zapytaniem: “gdzie mogę znaleźć więcej informacji o tych aktywatorach mięśni, o których piszesz w książce?”. Super pytanie! 🙂

Dobrze, że temat Was zainteresował! Dodatkowo na Instagramie pytałem Was kto chciałby nauczyć się metod zwiększających efektywność treningową, oraz czy chcielibyście poznać metodę, która pozwoli Wam wzmocnić stawy i uniknąć kontuzji podczas ćwiczeń fizycznych.

I tutaj znów mnie zaskoczyliście (wciąż mnie to zaskakuje 🙂 🙂 ), bo łącznie (Facebook i Instagram) dostałem od Was około 200 wiadomości! “Tak”, “Tak, chcemy poradnik”, “Tak Karol, pisz o tym!”. Jesteście niesamowici! Serio! :)))

Zatem pora podzielić się tym z szerszą publicznością, a nie tylko na sesjach indywidualnych. Może jak przeniosę tę wiedzę na praktyczny poradnik, to zrobi mi się więcej wolnego miejsca w głowie… :)) Pewnie natychmiast zapełnię to miejsce nową wiedzą. No cóż… taki już jestem. Uwielbiam mentalne zabawki, które ułatwiają mi życie.

Już wkrótce, aktywatory, o których piszę, będziesz mógł włączyć do porannej rutyny, a całość zajmie Ci od 3 do 20 minut, w zależności, który zestaw wybierzesz.

4. Sesje indywidualne

Ten tydzień był naprawdę udany, jeśli chodzi o sesje indywidualne.

Podsumowanie 6-miesięcznego programu #healthandperformance z Anią.

  • – 13 kg,
  • pozbycie się zjazdów energetycznych, senności, zmęczenia i insulinooporności,
  • wyregulowanie pracy tarczycy,
  • pozbycie się wszystkich dolegliwości ze strony układu pokarmowego (wzdęcia, bóle brzucha, problemy z jelitami),
  • podniesienie poziomu energii,
  • poprawa samopoczucia,
  • nauczenie się zarządzania emocjami i redukcja stresu,
  • przerobienie negatywnych emocji z przeszłości,
  • stanie się zdrową, szczupłą, szczęśliwą kobietą.
  • A i byłbym zapomniał, wzmocnienie i głębsze zrozumienie relacji z partnerem, prowadzące do jeszcze lepszego związku.

Start programu z Agnieszką i Damianem.

Uwaga! Z Damianem zaskoczymy Was w tym programie, ponieważ jednym z naszych celów jest przejazd rowerem z Konstancina do Warszawy w jedną dobę!

Agnieszka też ma ambitne plany! Bycie turbomamą, partnerką i… o tym wkrótce. 🙂

Start programu #healthandperformance z Ramonom. Tutaj Wam nic nie napiszę, ponieważ żadne słowa tego nie oddadzą. Niech zrobi to Ramona!

5 miesiąc programu #healthperformance z Basią. Kto lepiej opisze swoje efekty jak nie sama podopieczna? Oddajemy głos Basi! (SCREEN)

Uwaga: Na potrzeby zachowania prywatności imiona wyżej opisanych osób zostały zmienione.

5. Moje aktywności i żywienie w tym tygodniu

W tym tygodniu miałem mało czasu dla siebie. Głównie pracowałem, wiesz jak jest… 🙂

Przeprowadziłem:

  • 3 posty 20-23h
  • 4 posty – 17h

Poniżej załączam Wam screen z aplikacji Monitor głodówki.

Moje aktywności to: spacery (samemu i z psami), treningi (2x trening siłowy, 2x HIIT), sesje oddechowe (Wim Hof, oddechy Kundalini, oddech ognia), medytacje, praca z podświadomością, posty okresowe.

W tym tygodniu leciałem całkowicie na automacie.

Każdy zawodowy sportowiec, z którym pracuje, wie, że siłę i energię wkładamy tylko i wyłącznie w proces zainstalowania nawyku, a następnie gdy już ten nawyk się nam zautomatyzuje, możemy zająć się kolejnymi rzeczami, wchodzimy wtedy na poziom mistrzowski, czyli poziom nieświadomej kompetencji, o czym pisałem Wam w Biohacking 1 – przewodnik dla początkujących.

6. Social media i układ nerwowy

Jak już wiecie, od marca 2021 uaktywniłem się dość mocno w social mediach. Jestem codziennie na instagramie i pokazuje wam, jak wygląda moje życie od kuchni 🙂

Ciesz się, bo nawet się w to wkręciłem, a wy piszecie mi, że was to motywuje i nakręca do działania.

No i wszystko byłoby super, ale zauważyłem, że tak jak mi lub wam, nie podoba się to mojemu układowi nerwowemu.

Poniżej załączam wam dla porównania 2 wyniki “gotowości do działania” z oura ring. Gdy nie korzystałem tyle z telefonu vs obecnie.

Na razie obserwuje temat i za jakiś czas podzielę się z wami wnioskami.

7. Weekendowa regeneracja

W weekendy staram się zawsze odłączyć od świata, wypocząć oraz się zregenerować.

Wiadomo, że leżenie na kanapie i oglądanie fajnych filmów może odprężać i relaksować, ale jeszcze lepiej odpręża i relaksuje aktywny wypoczynek. Dlatego ja każdego tygodnia jeżdżę do mojego “Pana Romka”, który doba o moje ciało, w jaki sposób ja nie jestem w stanie.

To, co zrobiliśmy m.i. w tym tygodniu podczas 90-minutowej sesji:

  • Theragun – głębokie rozluźnienie tkanek, aby zwiększyć uczucie relaksu i luzu w ciele.
  • Igły – praca na kluczowych punktach w ciele w celu uzyskania dobrych przepływów.
  • Akupunktura – podniesienie i tonizowanie energii poprzez prace na kanałach merydianowych (energetycznych).

Do usłyszenia za tydzień!

Karol

Przeczytaj również

Skomentuj artykuł