Strona główna Dziennik Karola Podsumowanie tygodnia Karola #1, czyli nowości, testy i przemyślenia – 29-02/03/2021

Podsumowanie tygodnia Karola #1, czyli nowości, testy i przemyślenia – 29-02/03/2021

- Karol Wyszomirski
480 wyświetleń

Cześć!  

Witaj w pierwszym wpisie z serii: 
 
„Podsumowanie tygodnia Karola, czyli nowości, testy i przemyślenia”. 

W tej serii, mam zamiar dzielić się z Tobą moimi najnowszymi odkryciami dotyczącymi:

  • optymalizacji odżywiania,
  • suplementacji,
  • ćwiczeń,
  • redukcji stresu,
  • zarządzania emocjami,
  • nawykami
  • oraz optymalizacją pracy mózgu i hakowania umysłu. 

Wpisy będą miały charakter intuicyjny, a forma będzie ewoluowała w zależności o tego, co będzie działo się w moim życiu w danym momencie. 

A teraz opowiem Ci, co nowego odkryłem w tym tygodniu… 

1. Tygodniowy challenge bez węgli 

Jako że nastała wiosna i wielkimi krokami zbliża się lato, postanowiłem trochę podkręcić metabolizm i pozbyć się z 2% tkanki tłuszczowej. Pokaże wam, że można zredukować tłuszcz i zrzucić zbędne kilogramy na luzie bez dupo-ścisku. Kluczem jest inteligentne podejście do odżywiania. 

2. Strategiczne korzystanie z intermittent fasting 

Jako że w zeszłym tygodniu złapało mnie osłabienie i mój organizm potrzebował ponad 10 dni odpoczynku, postanowiłem pomóc mu w regeneracji oraz naprawie, dlatego w tym tygodniu zrobiłem 3 krotnie post 22 godziny, 3 krotnie post w modelu 18/6 oraz raz 16/8 (planuje). Wiele osób niestety nie potrafi inteligentnie stosować postów / diety intermittent fasting, w efekcie czego nie uzyskują takich rezultatów, jakie są możliwe. 

3. Rezygnacja z porannej rutyny 

W tym tygodniu 3-krotnie zrezygnowałem z porannej rutyny, ponieważ czuje, że mój organizm jest jeszcze osłabiony i potrzebuje czasu na naprawę i regeneracje. Zamiast intensywnych ćwiczeń wykorzystałem ten czas na przeczytanie 2 książek oraz spacery. 

4. Testuje nowy nootrop/smart drug 

Jako że jestem osobą, która chce od życia czegoś więcej, chce z niego wyciskać jak najwięcej, stale szukam metod i sposobów, które pomogą mi korzystać z mojej biologii w najbardziej użyteczny sposób. 

W tym tygodniu zacząłem testowanie memantyny – leku, który łagodzi działanie choroby Alzheimera, pozytywnie wpływa na prace neuronów oraz poprawia funkcje kognitywne. 

Co zauważyłem do tej pory: poprawa koncentracji, skupienie, zawężenie uwagi z jednoczesnym dostępem do peryferyjnej percepcji (o tym więcej za jakiś czas), bez pobudzenia, wchodzisz w tryb żołnierza i realizujesz zadania. 

5. Publikuje poradnik dotyczący skutecznego odchudzania z intermittent fasting 

Napisałem poradnik, jaki sam chciałbym przeczytać wiele lat temu. Łatwy w zrozumieniu i praktyczny w stosowaniu. Tak, abyś zaraz po jego przeczytaniu, mógł wprowadzić w życie prezentowane tu koncepcje i metody. 

Poradnik będzie dostępny zarówno w wersji dla mężczyzn, jak i kobiet. Będzie różnił się taktykami i strategiami wprowadzenia oraz optymalizowania postu okresowego oraz planami żywieniowymi. 

Poniżej spis treści co znajdziecie w środku: 

Spis treści 

  • Otwarcie 
  • Epidemia otyłości 
  • Pierwszy wróg odchudzania 
  • Drugi wróg odchudzania 
  • Dlaczego post okresowy jest tak skuteczną metodą odchudzania 
  • Geneza postu okresowego 
  • Czy post okresowy jest bezpieczny 
  • 7 powodów, dla których post okresowy skutecznie odchudza 
  • 8 skutecznych modeli postu okresowego 
  • Taktyki wprowadzania postu okresowego 
  • 9-miesięczna strategia stosowania postu okresowego 
  • Pełny dzień odżywiania w modelu 14/10 (1900 kcal) i (2700 kcal)
  • Pełny dzień odżywiania w modelu 16/8 (1700 kcal) i (2500 kcal)
  • Pełny dzień odżywiania w modelu 18/6 (1600 kcal) i (1800 kcal)
  • Pełny dzień odżywiania w modelu 20/4 (1200 kcal) i (1500 kcal)
  • Pełny dzień odżywiania w modelu 24 (900 kcal)
  • Jak stosować post okresowy, aby uzyskiwać maksymalne rezultaty 
  • Moja prywatna strategia stosowania postu okresowego
  • Co można pić podczas stosowania postu 
  • Post okresowy i ćwiczenia 
  • 7 sposobów na zwiększenie efektywności postu okresowego 
  • Post okresowy – lista kontrolna 
  • Podsumowanie

Premiera Schudnij skutecznie z intermittent fasting – 5 kwietnia 2020 roku.

6. Pierwszy tydzień pracy w nowej roli twórcy 

Jako że w ostatnim czasie dokonałem bardzo dużo wewnętrznych zmian. Po moich osobistych sesjach coachingowych, terapeutycznych i hipnoterapeutycznych, postanowiłem postawić nowe granice ludziom, z którymi pracuje, zawęzić swoją specjalizację wyłącznie do obszaru Health&Performance oraz więcej pojawiać się w internecie (social media, blog) i dzielić się z wami wiedzą oraz moimi przemyśleniami.  

Dlatego jak zauważyliście blog odżył, codziennie jestem na instagramie i pokazuje Wam w relacjach jak wygląda “od zaplecza” życie biohakera. 

A stało się to możliwe, dlatego, że stworzyłem nowe ego (osobowość) twórcy i edukatora. 

Dotychczasowe moje ego coacha i terapeuty, przejęło moje życie i zaczęło negatywnie oddziaływać na moje codzienne funkcjonowanie i nie realizowało moich ważniejszych potrzeb. 

Cieszę się, że w porę to zauważyłem, dojrzałem do decyzji, że chce kolejny raz coś zmienić, i że tak szybko to zrobiłem, dzięki pomocy moich mentorów, nauczycieli oraz dzięki narzędziom, które posiadam. 

7. Live z pierwszym w Polsce joginem śmiechu

We wtorek 30 marca miałem przyjemność być gościem live’a Piotra Bielskiego, podczas którego rozmawialiśmy o tym, jak nie tylko nasza biologia, ale i nasza podświadomość może dla nas pracować! 

Zapis liva znajdziesz tutaj lub na moim instagramie.

Podsumowanie

Z ciekawszych rzeczy to pewnie tyle 🙂 Widzimy i słyszymy się za tydzień! 
 
Jeśli jesteś ciekawy, jak to wszystko wygląda “od kuchni”, to zajrzyj na mój Instagram. 

Jeżeli post Cię zainteresował lub Ci się przydał, zostaw komentarz i udostępnij go dalej. Będzie mi bardzo miło. 😊  
 
Karol Wyszomirski 

Przeczytaj również